TIPOLOGÍA
DIFICULTAT
DURADA
PENDENT
DISTÀNCIA
ACTIVITAT
Circular
Fácil
1 hora 20 minuts
80.000 metres
4.40 km
A peu
Bruixes pels embassaments de les Illes i de la Casanova
Seguiu la ruta amb l’app Natura Local i anireu rebent les pistes per trobar els codis QR amagats. Un cop els trobeu, els haureu d’escanejar per conèixer curiositats del món de les bruixes i descobrir les plantes que feien servir i quins usos tenien.
ATENCIÓ: Feu la ruta off-line ja que a l'inici i final de la mateixa, hi ha poca cobertura. Porteu-la descarregada de casa.
Itinerari circular que, sortint des de Sant Martí del Brull, ens duu a rodejar el paisatge més forestal d’aquest racó del municipi del Brull, a frec d’antics i ben conservats masos. Enmig de boscos d’alzines primer, i amb presència del pi després, anirem a voltar les capçaleres dels torrents de Can Serrà i de l’Estanyol, o de Martinet, respectivament, el primer de baixada i el segon de pujada, passant per l'església de la Casademunt i emmirallant-nos en els pantans que caracteritzen l’indret.
Pots obtenir més informació i descarregar la ruta guiada al següent enllaç: https://naturalocal.net/ca/rutes-senderisme-catalunya/rutes-senderisme-barcelona/rutes-senderisme-el-brull/ruta-joc-de-les-bruixes-del-brull