Activitats +60 al Brull per al curs 2026/2027
L’Ajuntament del Brull posa en marxa, un any més, activitats adreçades a les persones majors de 60 anys del municipi. Aquest curs 2026/2027 s’ofereixen dos tallers: anglès i pilates, que es faran a la Sala Polivalent del Brull.
Taller d’Anglès +60
El taller d’anglès està pensat per a persones amb un nivell mitjà-avançat i permetrà treballar la comprensió lectora, l’expressió escrita i la comunicació oral a través de diferents exercicis i activitats.
Les sessions es faran els dijous, de 16 a 17.30 h, d’octubre de 2026 a juny de 2027, a càrrec de Maria Alba Requesens.
El preu és de 18 € per trimestre.
Taller de Pilates +60
El taller de pilates ofereix exercicis adaptats per enfortir el cos, millorar la flexibilitat i afavorir una bona postura.
Les sessions es faran els dimarts, de 9 a 10 h, d’octubre de 2026 a juny de 2027, a càrrec de Laura Solans.
L’activitat és gratuïta.
Inscripcions
Les inscripcions es poden formalitzar de l’1 al 10 de setembre de 2026, trucant a l’Ajuntament del Brull al 93 884 00 41.
Les places són limitades, per la qual cosa es recomana fer la inscripció dins del període establert.